Виховний захід «Молодь обирає здоров'я»



          Мета: формувати ціннісне ставлення до себе, свого здоров’я, спільного майбутнього, розвивати артистичні здібності, мову, пам’ять; спрямувати учнів на здоровий спосіб життя, на стійке бажання бути здоровими, на виховання в учнів культури здоров'я - складової загальної культури людини, на протистояння шкідливим звичкам.

На сцену виходить агітбригада

Рома         1.Слухайте ті, хто жити охочий
Відкрийте душі, відкрийте очі!
Ми вам сьогодні покажем сюжети
 В чому здоров’я і щастя секрети!
Альона Р.   2.На землю приходиш, людино, для того,
Щоб жити щасливо відміряне Богом.
Школа, навчання, робота, сім’я –
Ось перспектива, людино, твоя!
Вадим Л.   3.Коли молодий, нестрашні перешкоди
Ти повний енергії й сил від природи!
                                                           І хай негатив не приваблює блиском
Повз нього пройди, не скорися під тиском!
                                           Зоряна  4. Звичкам шкідливим ви не здавайтесь,
Комп’ютера знайте та не зазнавайтесь.
                                                            Пам’ятай – НЕ ЗАЙМАЙ! (всі разом)
Пам’ятай – НЕ ПРОБУЙ! (всі разом)
                                                              Ми агітбригада – говоримо вам:
ВСІ          ДОБРОГО ЗДОРОВ’Я!!!
                                                            Наш девіз: За молодість і майбуття!
ВСІ        ЗА ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ!


ПІСНЯ «А ми бажаєм здоров'я вам» (Перемирие)

Ми не зайві й не єдині в світі повір,
Обирай здоровий спосіб так як і ми
І живи майбутнім світом вір в майбуття
В здоровий спосіб життя.
А давайте ми покинем думки лихі
А давайте ми забудем свої страхи
І покажем як нам жити кожного дня
Щоб бути щасливим.
А ми знову раді,
давай разом з нами
Здоров'я обирати

Приспів
А ми бажаєм здоров'я вам
Ти бережи його змолоду
Ти обирай баскетбол, футбол,
Волейбол чи   вокал,  фітнес, танці
А ми бажаєм здоров'я вам
Здоровий спосіб потрібен нам
Танцюй, співай, посміхайся всім
В цілому світі ти не один
Здоров'я потрібно всім


Звучить музика

Леся  5. Здоров’я – це ранок зі свіжим повітрям.
Це  сонце, що гріє ласкаво й привітно.
Здоров’я – це смак свіжих ягід дозрілих,
Це спорт, що дає нам наснагу і силу.
Марія  6. Це сон, що на крилах нам зорі несуть.
Бери це сміливо мій друже, у путь!
 Та тільки на цьому шляху пам’ятай:
Цурайся цигарки, від чарки тікай!
 І знай, любий друже, у цьому житті,
Чи бути здоровим, ВИРІШУЄШ ТИ!

Правила
Ярослав  7. А щоб злу протистояти,
Треба дуже добре знати
Усім правила прості
Та за змістом золоті!

Звучить музика. Учасники демонструють малюнки

Ірина   8. Правило перше
Не треба жити навмання
Виконуй розпорядок дня!
Чергуй і працю й відпочинок
Усе устигнеш таким чином!        (Будильник)
                                                                      Вадим М.    9.Правило друге
Щоб здоров’я було в порядку
Починай день із зарядки
Весело дивись у світ
І живи багато літ!      (гантелі)
                                                                    Денис    10.Правило третє
Щоб нічого не боліло
Треба полюбити мило!
Часто чисто руки мити
Та охайному ходити! (мило)
                                           Настя 11.Правило четверте
Фрукти й овочі важливі,
А солодке все шкідливе.
Здоров’я чи хвороб питання –
Раціональне харчування! (фрукти й овочі)
                                                                Богдан 12.Правило п’яте
Хочеш бути силачем
Подружись зі спортом,
Ковзанами і м’ячем,
Стадіоном кортом!   (м’яч)

                               Саша     13.Правила ці, любий друже,
Допоможуть тобі дуже,
Нехай не слабне твоя воля.
ВСІ       В ТВОЇХ РУКАХ МАЙБУТНЯ ДОЛЯ!!!

Альона Ц. і Рома
Чому людина не вміє вчасно і самостійно зупинитися?
Тому, що на свідомий вибір впливають міфи, що блукають у суспільстві.
Давайте зважимо всі за і проти!
1.Міф перший: Трохи алкоголю навіть корисно!
Після вживання 50 грамів алкоголю ймовірність автомобільної аварії збільшується у 30 разів!
2. Міф другий: «Мій дідусь пив горілку і прожив 100 років».
В середньому люди, які вживають алкоголь живуть на 15 років менше! Тому твій дідусь прожив би 115 років!
3. Міф третій: Горілка – найліпший засіб від застуди та грипу.
Дослідження вчених показують, щоб убити в собі вірус грипу алкоголем – потрібно померти від алкоголю.
4. Міф четвертий: Алкоголь знеболює і зігріває на холоді.
Алкоголь знижує больовий поріг, тому болі та холоду просто не відчувають. Найшвидше замерзають п’яні.
5. Міф п’ятий: П’ють усі – така в нас культурна традиція.
Українці здавна пили пиво, квас, медовуху, житнівку, але споживали вдесятеро менше ніж сьогодні!
Пісня «Бережи любов»
1.       Сьогодні разом зібралися ми
Щоб стало краще нам у світі жить
Здоров’я щоб могли ми зберегти
Щоб могли цінить
Кожен час і кожну мить.
Щоб розцвітали квіти кожен рік
І дарували нам свою красу
Повинні людям пояснить
І оберегти душу їх від пустоти
Приспів
Збережем наш світ
Збережем наш дім
Збережем життя
І станемо щасливі ми у всіх краях
В душах і серцях
Хай живе любов
І доброта нас не залишить тут і знов.

2.Ти маєш право промовчати знов,
Та пам'ятай, що головне любов.
Не йди по стежці навпростець
Вчасно ти  зійди з потяга в один кінець.
Бо поруч ті кому потрібен ти,
Здоровим будеш – досягнеш мети.
Незгодам всім наперекір по житті крокуй
Тільки пам'ятай і вір
Приспів

Інсценізація казки «Колобок» на новий лад
Ірина (Ведуча)
Жив на світі Колобок,
Дуже гарний парубок.
В школу кожен день ходив,
Знав багато, дещо вмів.
Ось і зараз поспішає,
Часу зайвого не має.
А назустріч Вовк іде,
Щось під ніс собі гуде.
Вадим М. (Вовк)
Колобок! Привіт, послухай.
Настя (Колобок)
Ой! Від тебе в’януть вуха!
Вадим М. (Вовк)
Зупинися хоч на мить,
В мене вся душа горить.
Завітай но в гості трішки,
На закуску є горішки.
Настя (Колобок)
Що ти, Сірий, я не п’ю,
Не сором школу мою.
Я спішу! Пока! Гутбай!
Вадим М. (Вовк)
Ну куди ж ти? Постривай!
Ірина (Ведуча)
Тут Ведмідь в диму чвалає
Ярослав (Ведмідь)
Круглий! Я тебе вітаю.
Все в турботах, все в ділах.
Відпочинку ти не маєш,
В тебе не життя, а жах!
Про свої корисні звички
Ти забудь хоча б на мить
Байдикуй, лінись, розслабся!
Настя (Колобок)
Я не можу – час летить!
Я з тобою забаривсь,
Прощавай! Я покотивсь.
Ірина (Ведуча)
А тут Заєць шкандибає,
Косим поглядом вітає.
Максим (Заєць)
Ой! Кругленька голова!
Чи ти в школу поспішаєш?
Що ти в школі тій забув?
Ти про кайф в житті не чув?
Слухай друже, що скажу,
Може, чимсь допоможу.
Настя (Колобок)
Відчепись!Часу не гай!
Краще собі раду дай
Ірина (Ведучий)
Тут назустріч йде лисиця – легковажная дівиця
Марія (Лисиця)
Круглий, ну ти – клас!
Що за розкладом у нас?
Настя (Колобок)
В мене першим – фізкультура.
Марія (Лисиця)
Жартівник же ти, в натурі!
Я питаю, йдем куди?
Настя (Колобок)
Ти – туди, а я – сюди.
Марія (Лисиця)
Таємницю відкриваю:
Я місця чудові знаю.
Настя (Колобок)
Гарно кажеш і цікаво!
Я спішу – у мене справи.
Ірина (Ведуча)
Отак юний Колобок,
Невеличкий парубок,
Мало не скотивсь до краю.
Як же далі буть? Не знаю.

Леся
Твердо на своєму стій!
Звабам «Ні» сказати вмій!
Спорт і праця допоможуть.
Лінь пускати в  дім не можна.
Альона Ц.
Юний мій друже, щоб зло побороти
Зважуй ретельно ВСІ ЗА І ВСІ ПРОТИ!
Ми обираємо ЖИТТЯ!
Ми обираємо МУЗИКУ!
Ми обираємо СПОРТ!
Ми обираємо ГІМНАСТИКУ!

ЗАРЯДКА-ГІМНАСТИКА
Звучить музика. Учасники входять у зал, двоє в цей час демонструють вправи ритмічної гімнастики




                                                Зоряна
Обери в житті правильний шлях!
Роби з нами, роби як ми, роби краще нас!
Рухайся з нами, танцюй з нами, співай з нами!
Постав перед собою мету та йди до неї!
Як жити – ВИБІР ЗА ВАМИ!


Марія
Притча«Все в твоїх руках»
В одного майстра було дуже багато учнів. Найбільш здібний із них одного разу задумався: «Чи є питання, на яке наш учитель не зможе дати відповідь?»
Він зловив у лузі найкрасивішого метелика і заховав його в долоні. Потім прийшов до майстра і запитав: - Скажи, учителю, якого метелика – живого чи мертвого тримаю я в долонях? – він був готовий у будь яку мить стиснути їх заради своєї істини. Вчитель трохи по­міркував, усміхнувся і відповів: «Все в твоїх руках».
Отже, ваше життя у ваших руках. Скільки та як вам жити вирішуєте ви!

ФІНАЛЬНА ПІСНЯ
Пісня на мелодію О. Ваенги
Бажаю, щоб ви всі були здорові

Яскраво сонце світить
Навкруг сміються діти
А ми рука за руку
Йдемо з тобою поряд
Щоб всім щасливо жити
Й з роками не старіти
І нам приємно всім вам побажать

Приспів
Бажаєм, щоб ви всі були здорові
І щоби над вами
Світило сонце яскравіше
Як на Маямі
Щоб в достатку жили
Щоб горя не знали
І щоб ми ваші діти вас радували
Щоб в достатку жили
Щоб горя не знали
І щоб ми ваші діти вас радували
Альона Р.
Сьогодні ми вели розмову
Як всім здоров'я зберегти:
І щоб життя було чудовим,
Здоровим треба бути, щоб рости.
 Здоров'ям, бачу, сяють ваші личка,
Тож дайте відповідь мені:
Що скажете шкідливим звичкам
ВСІ  Шкідливим звичкам скажем НІ!



Немає коментарів:

Дописати коментар