Дистанційне навчання

Індивідуальний план роботи під час карантину вчителя біології та основ здоров'я 13.03.2020-03.04.2020

Індивідуальний план роботи під час карантину 06.04.2020-24.04.2020

Біологія 6 клас

Тема: Мохи

1) Опрацювати параграф 42 в підручнику (Остапченко Л. І.). А також матеріал параграфа можна прослухати


2) Виписати значення мохів у природі та житті людини
Додатковий  теоретичний матеріал можна знайти за посиланнями:
Характеристика мохів

Різноманіття мохів

3) Переглянути відео




Тема: Хвощі, плауни, папороті

1) Опрацювати параграф 43

2) Виконати проєкт на тему "Як утворилося кам'яне вугілля"

Додатковий теоретичний матеріал:

Плауни

Хвощі

Характеристика папоротей

Різноманітність та значення папоротей

3) Скласти біологічні пазли на сайті Jigsaw Planet

Папороті

4) Переглянути відео



5) Виконати вправу на сайті LearningApps.org 

Хвощі



Тема: Голонасінні рослини

1) Опрацювати параграф 44


2) Виписати представників голонасінних рослин нашої місцевості

Додатковий теоретичний матеріал:

Голонасінні рослини. Загальна характеристика

Сосна звичайна

Ялина звичайна

Різноманіття хвойних дерев

3) Виконати вправу на сайті LearningApps.org 

 Різноманітність голонасінних

4) Переглянути відео



5) Розгадати кросворд "Різноманітність голонасінних"




Тема: Покритонасінні, або квіткові рослини. 

Практична робота 3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин

1) Опрацювати параграф 45

Додатковий теоретичний матеріал:

Класи покритонасінних рослин

Клас Дводольні

Клас Однодольні

2) Виконати практичну роботу 

3) Переглянути відео


4) Здійснити On-line екскурсію за посиланням
Оранжерея ботанічного саду ім. акад. О. В. Фоміна




Тема: Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури)

1) Опрацювати параграф 47

2) Зробити стислий конспект (виписати основне)

3) Вивчити вплив світла, температури та води на рослини

4) Переглянути відеопрезентацію




5) Розгадати ребуси з основними поняттями теми








Тема: Життєві форми рослин . Рослинні угруповання

1) Опрацювати параграф 48


2) Заповнити таблицю 
 3) Виконати завдання
4) Переглянути відеоматеріали

Тема: Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини

1) Опрацювати параграф 50


2) Додатковий  теоретичний матеріал можна знайти за посиланнями: Значення рослин у житті людини

3) Підготувати міні проекти на одну з тем: "Харчові рослини", "Технічні рослини", "Лікарські рослини", "Декоративні рослини", "Рослини - символи України".

4) Переглянути відео



Тема: Практична робота 4. Визначення видів кімнатних рослин, придатних для вирощування в певних умовах

1) Переглянути презентацію

Практична робота 4

2) Виконати практичну роботу

3) Переглянути відео







Тема: Гриби 

Особливості живлення, життєдіяльності та будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло

1) Опрацювати параграф 51


 2) Виконати вправу на сайті LearningApps.org 

Прислів'я про гриби

3) Пройти вікторину Царство гриби

4) Переглянути відеоурок






Тема: Екологічні групи грибів

1) Опрацювати параграф 52

2) Переглянути відеоурок


3) Переглянути презентацію та виконати лабороторне дослідження "Будова цвілевих грибів" 

Будова цвілевих грибів




Біологія 7 клас

Тема: Поведінка тварин. Методи її вивчення

1) Опрацювати матеріал підручника (параграф 42)


2) Виписати та вивчити терміни: етологія, етограма, знаковий стимул, модель

3) Виконати лабораторне дослідження "Спостереження за поведінкою тварин"



4) Переглянути відео


5) Створити сенкан на тему "Тварини" за зразком




Тема: Вроджена і набута поведінка

1) Опрацювати відповідний матеріал підручника (43)


2) Виконати письмово вправу


3) Переглянути відео



4) Виконати вправу на сайті LearningApps.org 

Умовні та безумовні рефлекси


Тема: Способи орієнтування тварин. Хомінг. 

Міграції тварин

1) Опрацювати параграф 44

2) Дати визначення термінам (письмово): таксис, хомінг, міграції.

3) Переглянути відео




4) Підготувати презентацію на тему "Міграції тварин"





Тема: Форми поведінки тварин: дослідницька, харчова, захисна, гігієнічна, репродуктивна, територіальна

1) Опрацювати параграфи 45, 46


2) Зробити стислий конспект по 45 параграфу

3) Виконати вправу на сайті LearningApps.org 

Форми поведінки тварин

4) Переглянути відеоматеріали 








Тема: Типи угруповань тварин за К. Лоренцем. Ієрархія в групі. Практична робота №7 . Визначення форм поведінки тварин

1) Опарцювати параграф 48


2) Переглянути відео практичної роботи



3) Виконати практичну роботу






Тема: Комунікація тварин

1) Опрацювати параграф 49


2) Підготувати повідомлення про Уошо - першу мавпу, яка навчилася мови жестів

3)   Скласти біологічні пазли на сайті Jigsaw Planet

Комунікація тварин

4) Підготувати цікаві факти про спілкування тварин

5) Переглянути відеофайл






Тема: Використання тваринами знарядь праці

1) Опрацювати параграф 50

2) Підготувати проект на тему "Як тварини користуються знаряддями праці"

3) Переглянути відеоматеріали






Тема: Елементарна розумова діяльність

1) Опрацювати матеріал за посиланням Елементарна розумова діяльність

2) Переглянути відео


3) Виписати 5 прикладів елементарної розумової діяльності у тварин






Тема: Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення

1) Опрацювати параграф 




2) Виконати тестові завдання на с. 221 в підручнику

3) Переглянути відеоурок




4) Виконати вправу Форми поведінки тварин




Тема: Організми та середовище існування. Поняття про популяцію, екосистему та чинники середовища

1) Опрацювати параграф 51

2) Дати визначення термінам з біологічного словничка на с. 226 в підручнику

3) Переглянути відеопрезентацію 








Тема: Ланцюги живлення і потік енергії. Взаємозв'язок компонентів екосистеми

1) Опрацювати параграф 52




2)  Виконати вправи на сайті LearningApps.org 

Харчовий ланцюг

Трофічні зв'язки

3) Переглянути відео



Біологія 8 клас

Тема: Зорова сенсорна система. Око. Гігієна зору

1) Опрацювати параграф 38 (Задорожний К. М.)


А також матеріал теми можна прослухати






2) Користуючись додатком на телефоні "Нормальна анатомія людини" розглянути та вивчити будову органа зору. Додаток можна скачати просканувавши QR-код

3) Виконати вправу на сайті LearningApps.org 

Будова ока

4) Преглянути відео на сайті "Цікава наука"


5) Переглянути відеопрезентацію


6) Виконати лабораторні дослідження "Визначення акомодації ока", "Виявлення сліпої плями на сітківці ока"




Тема: Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху

1) Опрацювати параграф 39


2) Переглянути презентацію на сайті SlideShare  

Слухова сенсорна система

3)Скласти схему проходження звукового сигналу по слуховій сенсорній системі (письмово)

4) Переглянути відео

5) Поповнення рубрики "Новинки-цікавинки". Знайти в інтернеті найновіші дослідження вчених в області анатомії людини, або цікаві факти, щодо слухового аналізатора людини

6) Виконати лабораторне дослідження  "Вимірювання порога слухової чутливості"



Тема: Сенсорні системи смаку та нюху

1) Опрацювати параграф 40


2) Написати повідомлення на тему "Значення запахів у житті людини"

3) Переглянути відео "Нюх. Як людина відчуває запах" та "Як працюють смакові рецептори людини?"





Тема: Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю

1) Опрацювати параграф 41



2) Розгадати кросворд "Сенсорні системи руху, дотику, температури, болю"

3) Написати повідомлення на тему "Біль корисний чи шкідливий?"

4) Переглянути відеофайл






Тема: Порушення роботи сенсорних систем

1) Опрацювати параграф 42

2) Виконати завдання на с. 148-149 в підручнику

2) Скласти кросворд по темі "Захворювання сенсорних систем" на сайті   Фабрика кросвордів

4)  Скласти біологічні пазли на сайті Jigsaw Planet

Як зберегти зір школяра

5) Переглянути відеоматеріали




Тема: Вища нервова діяльність. Поняття про вище нервову діяльність та її основні типи

1) Опрацювати параграф 43

2) Виконати дослідницький практикум №5 "Визначення типу вищої нервової діяльності та властивостей темпераменту" на с. 222-225 в підручнику

3) Переглянути відеоматеріали






Тема: Умовні та безумовні рефлекси. Інстинкти

1) Опрацювати параграф 44, 45





2) Виконати лабораторне дослідження №11 "Визначення реакції зіниць на світло" на с. 220 в підручнику

3) Виписати основні терміни теми

4) Переглянути відеоматеріали








Тема: Мова. Навчання та пам'ять

1) Опрацювати параграф 46


2) Вивчити види пам'яті

3) Пройти відео-тест "Наскільки розвинений твій мозок?"

4) Переглянути відео "Лайфхаки для кращого запам'ятовування"

5) Записати власні лайфхаки, які ви використовуєте для кращого запам'ятовування матеріалу




Тема: Мислення та свідомість

1) Опрацювати параграф 47

2) Виписати основні терміни теми

3) Опрацювати презентацію за посиланням Мислення і свідомість людини

4) Переглянути відеоурок 





Тема: Сон. Біоритми

1) Опрацювати параграф 48


2) Переглянути відеоурок

3) Вивчити стадії сну

4) Підготувати повідомлення на тему "До яких наслідків може призвести порушення біоритмів"





Тема: Розмноження та розвиток людини. Будова та функції репродуктивної системи

1) Опрацювати параграф 55


2) Виконати завдання 5, 6 на с. 193 в підручнику

3) Переглянути відеоурок за посиланням 

Будова репродуктивної системи людини






Біологія 9 клас


Тема: Еволюція людини. Етапи еволюції людини

1) Опрацювати параграф 44 (Остапченко Л. І.)

2) Заповнити таблицю "Порівняльна харатеристика скелетів людини розумної та горили"

3) Переглянути відео на сайті "Цікава наука"

4) Виконати тестові завдання за посиланням:

Еволюція органічного світу


Тема: Біорізноманіття. Основи еволюційної філогенії та систематики

1) Опрацювати параграф 45

2) Виписати принципи сучасної систематики

3)  Виконати вправу на сайті LearningApps.org 

Основні таксономічні одиниці

4) Переглянути відео




Тема: Основні групи організмів: віруси, бактерії, археї. Огляд основних еукаріотичних таксонів

1) Опрацювати параграфи 46, 47

2) Переглянути відеофайл




3) Сласти пазл   Царства живої природи

4) Виконати завдання вікторини "Віруси"

5) Заповнити таблицю






Тема: Екосистема. Різноманітність екосистем

1) Опрацювати параграф 48

2) Дати визначення поняттям: екологія, екосистема, біоценоз, біогеоценоз

3)  Скласти біологічні пазли на сайті Jigsaw Planet

Біоценоз

4) Переглянути відеоматеріали






Тема: Харчові зв'язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах

1) Опрацювати параграф 49

2)  Виконати вправи на сайті LearningApps.org 

Харчовий ланцюг

Види симбіонти

3) Переглянути відеоматеріали







Тема: Біотичні, абіотичні та антропогенні фактори

1) Опрацювати параграф 50

2)  Виконати вправу на сайті LearningApps.org 

Біотичні взаємовідносини

3) Підготувати повідомлення про антропогенний вплив на навколишнє середовище

4) Переглянути відеоурок






Тема: Стабільність екосистем та причини її порушення

1) Опрацювати параграф 51

2) Виписати риси відмінності та подібності між природними екосистемами та штучними агроценозами

3) Переглянути відеопрезентацію





Тема: Біосфера як цілісна система

1) Опрацювати параграф 52

2) Переглянути відеопрезентації







3) Виконати вправу








Тема: Захист і збереження біосфери, основні заходи щодо охорони навколишнього середовища

1) Опрацювати параграф 53

2) Переглянути відеопрезентації 






3) Підготувати проект на тему "Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевості"






Тема: Біологія як основа біотехнології та медицини. 

Завдання сучасної селекції

1) Опрацювати параграф 54

2) Переглянути відеоматеріал


3) Навести приклади міжвидових гібридів у тварин та рослин, які були створені за допомогою віддаленої гібридизації





Тема: Введення в культуру рослин. Методи селекції рослин. Одомашнення тварин. Методи селекції тварин

1) Опрацювати параграф 55

2) Переглянути відеоурок 


3) Виконати вправу на сайті LearningApps.org 

Центри походження культурних рослин

Методи селекції

4) Пройти вікторину за посиланням 

Селекція





Основи здоров'я 5 клас


Тема: Соціальна небезпека інфекційних захворювань та запобігання  дискримінації людей за станом здоров'я. СНІД. Особливості поширення ВІЛ-інфекції

1) Опрацювати відповідний параграф підручника

2) Виписати визначення термінів ВІЛ, СНІД

3) Перекреслити схему в зошит


4) Переглянути відео






Тема: Безпека в побуті і навколишньому середовищі. Пожежна безпека. Причини виникнення та способи гасіння невеликих пожеж. Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі

1) Опрацювати  параграф 24

2) Скласти алгоритм дії по даному зображенню (тобто, що потрібно робити при пожежі)

3) Переглянути мультфільм





Тема: Дитина в автономній ситуації. Безпека в побуті. Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників

1) Опрацювати параграф 26

2) Виконати крос-тест у підручнику на с. 136

3) Скласти пам'ятку "Правила безпеки під час користування Інтернетом"

4) Переглянути відео




Тема: Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки

1) Опрацювати  параграф 27

2) Виконати крос-тест у підручнику на с. 141-142

3) Скласти пам'ятку "Безпечна поведінка з незнайомцями"

4) Переглянути відео 





Тема: Небезпечні місця


1) Опрацювати параграф 28


2) Скласти перелік небезпечних об'єктів нашого населеного пункту


3) Переглянути відео






Основи здоров'я 6 клас



Тема: Способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі

1) Опрацювати параграф 22 (Бойченко Т. Є.)

2) Опрацювати схему (усно)

3) Переглянути відео

4) Скласти пам'ятку "Стоп, булінг"


Тема: Безпека в побуті і навколишньому середовищі. Правила користування газовими приладами, електроприладами, водогоном, тепловими мережами

1) Опрацювати параграфи 23-25

2) Скласти пам'ятку "Правила користування електричними приладами"

3) Скласти правила безпеки в малюнках або віршах

4) Переглянути відеофайли




Тема: Безпека при користуванні засобами побутової хімії

1) Опрацювати параграф 26

2) Підготувати повідомлення на тему "Екологічно чисті засоби побутової хімії"

3) Переглянути відео






Тема: Пожежна безпека оселі. Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку пожежі. Пожежна охорона. Профілактика пожеж. План евакуації з будинку. Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загоряння одягу

1) Опрацювати параграф 27

2) Вивчити правила пожежної безпеки

3) Переглянути відеоматеріал

4) Розглянути схему на с. 125 в підручнику  та розробити план евакуації з власного будинку (за зразком)







Основи здоров'я 7 клас

Тема: Хвороби цивілізації. Соціальні чинники ризику "хвороб цивілізації"

1) Опрацювати параграф 25

2) Підготувати письмове повідомлення "Хвороби цивілізації"

3) Переглянути віртуальну бесіду "Хвороби цивілізації"



Тема: Вплив комерційної реклами на здоров'я"

1) Опрацювати параграф 25 (два останні пункти)

2) Написати повідомлення "Плюси та мінуси комерційної реклами"

3) Виконати проект на с. 166 в підручнику (придумати 10 слоганів (коротких повідомлень) для розміщення на упаковках сигарет та алкогольних напоїв, які надихали б однолітків відмовитися від куріння та вживання алкоголю).

4) Переглянути відеоматеріали




Тема: Комп'ютерна, ігрова та інтернетзалежність

1) Переглянути відеоматеріали



2) Скласти поради для однолітків, які проводять багато часу в інтернеті, або грають в комп'ютерні ігри




Тема: Профілактика захворювань, що набули соціального значення. Наслідки вживання наркотиків


1) Опрацювати параграф 26


2) Розглянути основні міфи та факти про наркотики на с. 169 в підручнику


3) Переглянути відеопрезентацію









Тема: Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків. Протидія залученню до вживання наркотиків

1) Опрацювати параграфи 27, 28

2) Проаналізувати таблицю на с. 177 в підручнику та скласти алгоритм відмови від небезпецних пропозицій (спробувати наркотики)





Основи здоров'я 8 клас






Тема: Соціальна безпека. Правова відповідальність і закони України. Права, обов'язки і правова відповідальність неповнолітніх


1) Опрацювати параграф 24 (Бех Д. І., Воронцова Т. В.)


2) Виписати і вивчити свої права та обов'язки (стосовно свого віку, ст. 154)


3) Переглянути відео














Тема: Види правопорушень. Поведінка підлітків у разі затримання поліцією

1) Опрацювати параграф 25

2) Дати визначення термінів: Правопорушення, Відповідальність, Неповнолітні.

3) Вивчити алгоритм дії в разі затримання поліцією

4) Переглянути відеоматеріал




Тема: Захист від кримінальних небезпек.Самооборона та її межі. Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність

1) Опрацювати параграф 26

2) Переглянути відео

Протидія торгівлі людьми

3) Виписати основні терміни

4) Опрацювати пам'ятку на с. 165



Тема: Небезпека залучення до деструктивних соціальних угруповань. Загроза тероризму


1) Опрацювати параграф 27


2) Розглянути алгоритм дій при виявленні вибухового пристрою та в ситуації, коли ти опинився в заручниках на с. 171 в підручнику


3) Скласти поради одноліткам "Що робити, якщо тебе агітують вступити до релігійної секти"





Основи здоров'я 9 клас






Тема: Цінність родини. Чинники міцної родини


1) Опрацювати параграф 22


2) Перекреслити схему



3) Підготувати повідомлення "Цінності моєї сім'ї"


4) Переглянути відеопрезентацію







Тема: Готовність до сімецного життя. Поняття "гендер" і "стать"


1) Опрацювати параграф 23


2) Опрацювати ситуаційні завдання на с. 165 в підручнику (усно)


3) Виписати вплив вживання алкоголю, наркотичних речовин та куріння на репродуктивне здоров'я


4) Перглянути відео








Тема: Репродуктивне здоров'я молоді. Стан репродуктивного здоров'я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків, зокрема, інфікування на вірус папіломи людини та ризик розвитку раку шийки матки. Запобігання захворюванням, які передаються статевим шляхом. Засоби контрацепції

1) Опрацювати параграф 24

2) Детально розглянути та проаналізувати декалог профілактики вроджених вад (у підручнику на с. 168)

3) Переглянути відеоурок 







Тема: Вплив психоактивних речовин   на репродуктивне здоров'я. Профілактика вроджених вад. Значення регулярних профілактичних оглядів для хлопців і дівчат. Профілактика та раннє виявлення онкологічних захворювань молочної залози. Соціально-психологічні та медичні послуги держави для молоді

1) Підготувати повідомлення на тему "Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров'я людини

2) Опрацювати презентацію за посиланням Профілактика вроджених вад розвитку дитини

3) Переглянути відеоматеріали 








Тема: Сучасний комплекс проблем безпеки. Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки. Взаємозв'язок особистої, національної і глобальної безпеки. Концепція національної безпеки України. Сфери національної безпеки

1) Опрацювати параграф 27, 28

2) Проаналізувати схему "Сучасний комплекс проблем безпеки" на с. 193 в підручнику

3) Письмово виконати завдання 4 на с. 192. Доповнити таблицю власними прикладами

4) Переглянути відеоролик


Немає коментарів:

Дописати коментар